دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 دی 1397 - 11:52
به میزبانی کرمانشاه؛

نهمین دوره آزمون EPT در غرب کشور برگزار شد

نهمین دوره آزمون EPT در غرب کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر : 349561
2.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمانشاه، نهمین دوره آزمون EPT  سال 97 غرب کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه و با حضور 264 داوطلب مرد و 99 داوطلب زن برگزار شد.


آزمون  EPT ویژه داوطلبان دوره دکتری تخصصی است که به‌منظور سنجش سطح زبان تخصصی متقاضیان برگزار می‌شود و تمامی دانشجویان مقطع دکتری تخصصی برای شرکت در آزمون جامع، موظف به شرکت در آزمون EPT و آزمون اشتمال  و کسب نمره قبولی در آن هستند.


گفتنی است دانشگاه ‌آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برای نخستین‌بار آزمون اشتمال را با حضور 31 داوطلب در کنار آزمون زبان EPT برگزار کرد.  آزمون فراگیر ارزیابی مهارت‌های زبان عربی (اشتمال: الاختبار الشامل لتقویم المهارات اللغویه) ویژه گروه‌های آموزشی ادبیات عرب و فارسی، دینی و عربی، معارف و رشته حقوق است که طبق مصوبه شورای برنامه‌ریزی آموزشی و درسی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویان دوره دکتری این رشته‌ها می‌توانند مدرک آزمون فراگیر ارزیابی مهارت‌های زبان عربی را به جای مدرک زبان آزمون EPT  ارائه دهند.


دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه تنها واحد دانشگاهی است که همزمان آزمون زبان‌های تخصصی EPT  و  IELTS دانشگاه آزاد اسلامی و TOLIMO سازمان سنجش آموزش عالی کشور را برگزار می‌کند.


انتهای پیام/4078/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته